tirsdag 19. juli 2011

Norske-Gadi på besøk ;=))

På lørdagen 9/7 fikk vi besøk av Eva, Synnøve og Norske-Gadi. De handlet litt først og så kom de som avtalt hit og tok med seg sol, nydelige blomster og godt humør.

Norske-Gadi hilste pent når Synnøve slapp henne ut av bilen og jeg stod der med sjøbeina mine, trygg trodde jeg...Det blir jo gjerne litt klemming og prat da , så like oppmerksom var jeg tydeligvis ikke hele tiden, sukk...Så der lå jeg strak ut med kameraet gud vet hvor, mens Gadirampen koste gørren av seg, Veldig morro og det går jo ikke ann å si noe etterpå, men jeg skal "konse" veldig neste gang du kommer altså Gadi, ler.....

Vi hadde en fortreffelig dag to og firbente. Spiste og slappet av i solen mens praten gikk og de firbente løp rundt og *lekte* hvem løper fortest, eller noe slikt! Etter en matpause, skiftet vi bentøy og la ut på tur i skogen. Det var rimelig varmt og skogen har enda noen dype lommer med vann som det var godt å rulle seg i for Damene og junioren..... Mamma Diva satte opp farta og jeg tror faktisk junioren hennes syntes hun løp frekt fort:)) Tenke seg da at mammaen løp fortere enn henne til tider, men gøy måtte hun syntes det var, for når Diva la seg ned i vann eller myr, så var hun der og pirket på henne: Kom igjen da muttern! Det ble mye og god løp og lek på hundene.

På ettermiddagen renset vi jorbær på terassen alle quinder, ler....og koste oss med jordbær og fløte! Eva og jeg, som er fra veldig møblerte hjem, gapler..fikk også et glass hvitvin til! Synnøve var sjåfør og fikk bare en minisipp...for å se om vinen var brukanes og det var den faktisk!

Tusen takk for en veldig hyggelig dag Eva, Synnøve og Norske-Gadi, dette blir ikke siste gangen! Vi gleder oss til å se dere igjen.

















Slafsenusser fra Damene og en stor klem fra meg Berit
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...