torsdag 14. juli 2011

Hilsen fra Papito (g-kullet)

Hei mormor, søster Gadi og Speedy Gonzales-Diva! Takk for sist! Det var gøy å se dere igjen i forrige uke for nå var det jammen lenge siden sist jeg var der. Muttern har sagt at det ikke blir så lenge til neste gang vi kommer altså!

 Gadi, Diva og meg øverst...som seg hør og bør...må jo passe på damene!

 Her står vi på "utsiktsposten" vår og speider etter noe interessant....det var litt dårlig med det denne dagen..

...min kjære søster Gadi...

meg og speedy i bakgrunnen....

...speedy hadde ett rolig øyeblikk så da rakk muttern å ta noen bilder av fartsfantomet...

...ellers så er det ofte sånn bildene av Diva blir på tur i skogen...hihi...

Diva har det med å sneie forbi oss litt eldre og verdige...nesten så vi kolliderer av og til og da tenkte jeg at nå får jeg vise jentungen en gang for alle at slik gjør man bare ikke!....Weeeeeeeee....no kjem eg Diva...med eller uten et lite prolaps i ryggen og noen ekstra kilo på panseret...

Moooahhhhh............

.....her skjønner Diva at de gamle fortsatt er eldst.....smart jente!


Idag fikk vi en veldig trist beskjed om at pappan min: Shavano's Boss Quentin sovnet stille inn igår, 12 år gammel. Rest In Peace, fatter'n! Vi tenker masse på matte Åsa og vet hun er veldig lei seg nå. Varme klemmer til deg!
Matte Åsa tok dette bildet av pappa Q 18 juni.

Ha det bra mormor, mange klemmer til deg og jentene fra Papito....muttern hilser.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...