onsdag 6. juli 2011

Brev ifrån Maximus :)

Hej käraste gammel Matte!!

Här kommer en liten hälsning ifrån skärgården och framför allt mig, Maximus! ...som har det hur bra som helst här på landet. Jag leker och badar glatt, men ligger ofta och vilar av mig värmen i skuggan. Men trots allt ligger jag helst och vaktar lilla Savannas vagn! Jag får förja med på alla promenader och springturer med vagnen och då när hon vill hålla i kopplet går jag snällt bredvid.


Matte tycker att jag varit jätte duktig, men ibland blir hon arg när jag hittar på bus. Då skäller hon på mig och kallar mig "Pubertets-råtta!!" - vad nu det ska betyda?? Allt jag vet är att det liksom bara sprudlar till av bus i hela kroppen ibland och då måste man ju få leka av sig! Tex, bita lite i tv-soffan, eller hoppa runt i mattes säng och bita sönder kuddarna, eller röja Benjamins rum är ju också kul. Jag har ju t.o.m. lärt mig hur man öppnar dörrar och en gång lyckades jag faktiskt att låsa upp ytterdörren då matte gått ut en stund. Men jag låg snällt kvar i hallen när matte kom hem. Då blev hon så glad och förskräckt att hon började gråta! Så det gjör jag inte om ;)


Hoppas att ni alla mår bra och att solen skiner ordentligt på er.
Matte hälsar så jätte mycket till dig, Berit och skickar en stor, stor kram.












xx Max
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...