søndag 24. april 2011

Brev og bilder fra Kira

Hej mormor
Jag har varit hos doktorn igen! Denna gång hade jag sprungit och busat i skogen med Daffy, helt plöttsligt gjorde det ont i min tass och när matte tittade på den sa hon något om att det var sporren som skadats så hon körde iväg mig till veterinären där det fanns MASSOR av roliga hundar att boffa på. Det var några konstiga människor som kände på mig, jag förstår inte varför dom var tvugna att ta på min onda tass, jag hade väll inte gjort dom något? Men matte var med och lugnade så det kändes snabbt bättre. Men sen var det en främmande människa som satte ett konstigt koppel på mig och tog mig ifrån min matte, sen stack dom mig och jag blev väldigt sömnig. Detta gillade jag inte riktigt, ville ju ha matte med. När jag vaknade kändes det väldigt konstigt, allt var så snurrigt. Jag hade ett bandage på benet och en stor plast parabol runt huvudet. Jag saknade fortfarande min matte, undrar var hon var? Tillslut kom matte och barnen och hämtade mig i alla fall. Det var skönt att komma hem och sova i sin egen mjuka soffa med matte och husse. Matte tycker att jag är jätte duktig för jag låter bli mitt sår på benet. Och det är väll bäst att fortsätta vara duktig annars får jag säkert den stora plastparabolen runt huvudet igen.

Hoppas allt är bra med er. Matte undrar om vi kan komma och hälsa på dig snart? Vore kul att träffa mamma igen kanske.

Massa nosavtryck Kira

PS min matte säger hela tiden att jag är vackrast i världen DS




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...