søndag 28. november 2010

Kira og Daffy har vært med mamma på skolen :)

Hej

Kira har inte någon urinvägsinfektion, Hon är mycket bättre med kissandet.
Kira har varit med mig till Kvänum på till min skola, Jag utbildar mig ju till hundfysioterapeut så tre dagar i skolbänken har hon upplevt. Vi bor i hop med alla elever i ett hus där alla hundarna (9st) går ihop hela tiden. Har gått jättebra! Hon tyckte att dom 3 leonbergerna, flatcoted retrivern och dobbermannen var läskiga i början men hon blev van och kunde leka med dom innan vi åkte hem. Hennes nya kompisar består av en svart schefer valp (10 v), en Jackrussel terrier, en Flatte, en dobber, 3 st leonberger. + massa nya människor och burträning i klassrummet.
Hon skötte sig perfekt, jätte nöjd med henne. Hon och Daffy har sovit tillsammans med mig i en stor säng hela veckan. Kira låg gärna på armen under täcket ;) MYS!

Ha det gott
Kramar
Therese







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...