tirsdag 31. mai 2011

Kolla Ines blogg:o) Hun har vært på utstilling....

Hej Berit!

Hoppas att allt är bra med er på Gullåsen. Jag har uppdaterat bloggen med kritik från Ines första officiella utställning, tyvärr har jag inga bilder eftersom jag åkte ensam.
Ines har fortfarande inte börjat löpa, jag hoppas att hon kör igång snart och blir lite lugnare efter det. Hon är lite väl vild och oförståndig på samma gång, jag får ofta koppla henne i skogen eftersom hon letar efter de mest oframkomliga ställena och springer som en galning just där. Hon älskar att rusa runt i stenrös och i skogspartier där de röjt och ännu inte dragit undan riset, livsfarligt med alla sylvassa grenar och stammar. Jag och Ines hade gärna kommit på träff till Gullåsen men tyvärr jobbar jag den lördagen, men söndagar är jag alltid ledig ifall du ska ha någon mer träff. Vi vill gärna vara med

På torsdag ska vi testa på sök för första gången, jag tror att det kommer att passa Ines så det ska bli jätteroligt.


Ha det bra, Ines skickar slängpussar till sin mormor i Värmland. Kram.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...