lørdag 22. januar 2011

Brev og bilder fra Maximus

Hej Gammel Matte!  

Tänk vad tiden gått fort!!  Jag har redan blivit så stor, men matte säger att det bara är början...! Men jag har i alla fall varit rumsred i flera veckor nu och buren plockade matte bort innan jul!  Jag kan till och med vara hemma ensam utan att jag stökar till allt för mycket, för då får jag massor med godis när matte kommer hem!   

Husse och matte tycker det är lika kul som jag att få komma ut på långa härliga promenader och jag har kommit på att matte brukar ha köttbullar i fickan och kommer jag så fort matte kallar får jag en. Tänk, att man får såna godsaker när man har så kul!  Men jag gillar inte att lämna mitt lilla pack, så många bullar blir det inte...

Jag har äntligen slutat att kräkas så fort jag åker i den där dumma bilen. Fattar inte varför man inte bara kan stanna hemma eller gå dit man ska!  Gillar inte bilar alls!! Men matte insisterar att jag kommer vänja mig, men jag tror inte på henne, så hon får verkligen släpa in mig i bilen.  

I morgon har matte lovat att jag ska få leka men mina syrror Decibel och Zoe. Åååå, vad jag längtar !  Det ska bli så himla roligt att äntligen få leka med dem igen, för visst saknar jag er allihop!! Särskilt dig, Gammel Matte...trots att jag trivs super bra här med min nya familj!  

Mycket slafs från mig,

Maximus









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...