onsdag 17. november 2010

Brev fra Maximus

Hej gammelmormor! Ledsen att jag varit sa dålig pa att höra av mig...matte har haft så fullt upp med huset och de andra barnen i familjen. Men nu är husse hemma och hjälper till. Se sa duktig han är på att mata lillasyster! (Se bilden)

Jag har redan börjat tappa massa tander, så jag har hittat skojiga saker att tugga på som lindrar kliet! Bord, dörrkarmar, skor och väskor!
Matte tog mig till veterinären och jag fick en jätte läskig spruta...ush. Men sen fick jag en godis som plåster på såret. Matte och damen med sprutan tyckte att jag var i lite tunnaste laget, så nu far jag välling två ggr om dagen. Vilken tur jag har, för det ar såååå gott!! Men matte tycker redan att jag ser finare ut i hullet, så tror inte min lycka varar så länge till... ;)

Jag har redan lärt mig att sitta och att ta maten fint när den servaras. Jag försöker att inte hoppa på de andra barnen, men det är lite svårt att låta bli när Benjamin är så himla rolig att leka med. Matte och jag brukar också leka sök lekar inne om det varit trist och regnit ute. Det tycker jag ar super kul! Och matte tycker att jag är jätte duktig när jag kissar ute istället för inne, men ibland är det svårt... särskilt när det är så himla kallt och ruggigt ute. Men matte tycker att jag gott kan gå ut med henne, för hon gick och köpte mig en varm så kallad tröja som hon tyckte var jätte fin (fast jag tycker bara att jag ser fånig ut)!!
STOR puss till dig och mamma och mormor...saknar er alla jätte mycket. Maximus.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...