torsdag 18. november 2010

Brev fra Ines matte o)

Hej Berit!

Här är allt bara bra. Ines som tidigare sovit väldigt mycket om dagarna börjar nu bli mer vaken, precis som det ska vara alltså. Hon börjar också bli rumsren, springer och krafsar på dörren när hon är nödig och det händer bara en olycka inomhus någon gång ibland, hon är jätteduktig. Jag vägde henne igår och hon vägde 13.5 kg, hon ser lite tunn ut och jag frågade om det när vi var till veterinären för 12-veckors vaccin men han tyckte inte att hon var för mager så då är det väl ok antar jag.

Jag ska också börja ge henne lite välling. Jag kände igenom Ines tänder efter att ha läst om Maximus och hennes framtänder är helt lösa, och hon har varit hopplös idag, bara gått runt och gnagt på saker så det förklarar ju saken. Bra med din blogg där man kan läsa om de andra syskonen. Vi tycker att vi har fått världens goaste hund ska du veta, vi är så glada över henne.






Förra veckan försökte vi ta några uppställda bilder men hjälp vad svårt det var, jag tror att vi hade för gott godis för hon blev helvild. Det blev iaf en där det syns skapligt hur hon ser ut i kroppen. Jag skickar med några fler bilder också från förra veckan och från idag ute i snön. Hoppas att allt är bra med er på Gullåsen, vi hörs snart, kramar från Ines med familj.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...