søndag 12. august 2012

Fødselsdagshilsen fra norske-Gadi





*Hurra for oss som fyller to år*****

*ja, oss vil jeg gratulere*****

*Alle omkring målløse står*****

*og se nå vil vi marsjere*****

*Bukke, nikke, neie*****

*snu oss omkring*****

*Danse for alle*****

*med hopp og sprett og spring*****

*Ønsker alle søsken av hjertet*****

*alle gode ting*****

*Og si meg så hva vil du mere*****

*Gratulere!*****

** **

Gratulasjons-slafs til alle fra****

en stadig like barnslig****

Norske Gadi****

** **

PS. Sender med bilde av meg tatt mens jeg soler meg på terrassen på dagen
min + et hvor jeg plukker bringebær (hallon) – det er så godt!!! (Og jeg
får vel ikke noen kake med bringebær på, så da er det vel best å plukke til
seg selv, tenker jeg…)****

** **

** **
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...