søndag 11. desember 2011

Brev fra Gadi kommer HELT sikkert senere... SÅ stolt!!!!

Nordisk Junior vinner i Stockholm : Gyllene Ridgens I belive in Gadi ♥♥♥ Bestefar Milo 2 beste veteran med CK:) ♥ ♥ ♥ Fyttikatta, så stolt jeg er.... Mormor Gadi og mamma Diva er ikke mindre stolte, "les" har fått så mye godis idag, biteben, at de tror det er juleaften.  " Muttern" er så glad idag og bruker  muligheten her til å ønske alle eiere og firbenter  en god advent...  Oppfordrer også resten av firbentene (eiere) til å sende mail til meg, så jeg får lagt det ut på bloggen....Så stolt av dere alle sammen og "mormoren" altså jeg, vil så gjerne følge med, slik er det med "mormorer", du vet:)


Takk for telefon Synnøve, du er den beste ♥

Jeg har miste så mange umistelige i år, barnebarnet Daniel og farmor Lise til eldste barnebarnet Birgitte, og flere i familiens ytterkant, jeg sørger de alle......

Mammaen til I-kullet Diva er en sprek Dame, pappa Milo og mammaen er min Gadi :)
Så dette er en bønn til alle "valpe eiere" skriv og fortell hvordan livet med firbentene er :)

Takk i forkant, klemmer Berit, Gadi og Diva :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...