mandag 18. oktober 2010

Ines og Decibel

Det går bare bra med valpene som har flyttet, de har tilpasset seg sine nye familier og er trygge og sosiale. Jeg har fått veldig bra tilbakemeldinger fra fornøyde valpekjøpere og det er kjempekoselig!

Lena skriver:
"Hon är en otroligt glad och social valp, vill pussa på alla som kommer
och vill gärna ligga i knät och sova, vi bara älskar henne"

 Sønnen Sebbe og Ines 
Decibel skriver:
"Jag har det bra här i Stockholm. Resan hit var lång men jag sov nästan hela vägen. I helgen har jag bekantat mig med min nya familj och  jag trivs väldigt bra. jag har fått en superskön säng som jag gärna myser ner mig i när jag blir trött. Vi har varit ute och busat i trädgården, det finns massor med roliga löv och pinnar att bita i. Jag har även provat mitt koppel och det fungerar bra. Nu ska jag gå och vila lite efter frukost och lek"

Vi hilser så mye til alle valpene og deres nye familier. Klemmer fra mamma Diva, mormor Gadi og den tobente mormor Berit.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...