torsdag 30. september 2010

I-kullet har blitt 7 uker og her kommer nye oppstilte bilder

Onsdag kveld fikk jeg besøk av Hedmarkens goeste jenter: Hege Dufseth, Mette N. Grønvold og Hege Nordeng. De hjalp til så vi fikk tatt nye oppstilte bilder. Tusen takk for god hjelp, jenter!
Miss Light Green
 Miss Blue
 
 Miss Pink
 Miss Turqouise
Miss Dark Green
Mister Purple
 Mister Red
 Miss Black
 Miss No Collar

Valpene er nå 7 uker, de er bra både eksteriør og mentalt. Jeg har drevet et lite oppdrett gjennom mange år og siden dette er mitt siste valpekull så føles det veldig tilfredstillende å kunne avslutte med I-kullet som jeg anser for å være det mest lovende kullet jeg har hatt.

De er veldig jevne, alle er av show kvalitet, Miss No Collar er den eneste som er litt offsett. Ingen sinus, ingen knekkhaler, begge gutta har fått ned stenene. Alle valpene er supersosiale, veldig trygge både på seg selv og omgivelsene rundt seg, inne som ute.

Jeg har 3 flotte tisper som foreløpig ikke er solgt, er du interessert så ta kontakt snarest. Holder til like ved Charlottenberg.
E-post:  beritrodianpedersen@gmail.com
Tlf fra Sverige: 057133105
Tlf fra Norge: 0046 57133105
 
Hjemmeside: http://www.gullasen.com/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...